úterý 30. června 2015

Sedmilhářský ilustrace!


No. Maru. To jsme to fakt dotáhly, tu dohodu, že tenhle přípěvek nebude o blbostech, ani o dětech. Jako protože nejsme žádný pipiny přece žejo.



Ale já fakt!! Chtěla psát o imigrantech a teroristickej útocích a o tom, jestli se svět řítí do záhuby a jen jako uplně na okraj...okrajíček! zmínit, že TY VOLE TY ŠATY, CO BUDU MÍT VE VARECH???!! Tak to nepochopíš. Teda tys je viděla. Ale nikdo jinej to prostě nepochopí. A ty zas budeš vypadat jak řecká bohyně. Po porodu 40 kilo i s postelí a přitom S PRSAMA.
Proběhly i tyhle nápady, ale v tom bysme nikoho neoslnily.





A to mi přece chceme, oslňovat! Já teda nevim jak ty, ale já budu mít spoustu času na to sbalit Richarda Gerea. Můj kluk totiž nestíhá zahájení, takže já chudinka opuštěná se tam budu muset v těch krásnejch šatech promenádovat sama! Smůla, co? Pro jistotu si ani nevezmu peněženku. Abych ještě víc podpořila mužský ochranitelský pudy. Ochranitelský pud Jiřího Bartošky!



No a jak dopadl náš záměr napsat filosoficko-psychologický příspěvek se zabroušením do aktuálního kulturního dění a lehkým zabřednutím v esteticko-etické tématice?
Dopadlo to tak, že děláme reportáž ze zkoušení šatů do Varů v Elle lounge. Kam jsme obě přijely autem, zaparkovaly v garážích na Flóře, posléze zapomněly, v jakym parkujeme patře, jedna z nás (umřu smíchy) ztratila parkovací lísteček (ta s tim řvoucím miminem), takže ta druhá (já) jí ho musela lovit z odpadkovýho koše. Prostě je to tak, jsme pipiny. Tak se tomu asi nebudeme bránit, no!!
A navíc jsme ještě takový kravičky, že se na rande oblíknem jak dvojčata, aniž bychom se na tom domlouvaly.



Ale Mari, dvojčata jsou naši kluci, né my! Na to nesmíme zapomínat.

Tak. A teď bych ráda zdůraznila, že to, že BUDEME PŘIDÁVAT PŘÍSPĚVEK PRAVIDELNĚ JEDEN DEN V TÝDNU je skvělej nápad, ale jsem dost zvědavá, jak to budem zvládat. Takže pátek sobota neděle - blbost, lidi večírkujou, nebo jezděj pryč. Pondělí - mmmm....moc po víkendu! V povíkendový kocovině nic nenapíšu přece! A teď. Strategie. Vyhnout se čtvrtku!!!! Protože Maruška Doležalová by nás přebila, to je jasný. Ona je totiž důsledná a pravidelná a navíc ji čte strašnejch lidí!! Takže na to pozor. Okruh vyhnutí se Marii by měl bejt co největší, takže škrtáme i středu. No a to znamená, že MY BUDEME PŘIDÁVAT PŘÍSPĚVKY V ÚTERÝ. Už teď jsem z toho v nervu. Dvě Sedmilhářky - bordelářky zpravidelňujou příspěvky na svym blogísku! Až na to, že jedna to nestíhá, protože kojí a přebaluje a druhá má přece prázdniny, takže je strašně zaměstnaná nicnedělánim. A o nějakym natáčení, hraní, zpívání a dabingu vůbec nemluvim. S tim už jsme se se nějak naučily žít.

Takže v úterý! Jsem na Tebe zvědavá :P

Žádné komentáře:

Okomentovat